برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
ورزشی

رفتار عجیب شهربانو منصوریان و قهر از مراسم تجلیل!

منبع
فارس
بروزرسانی
رفتار عجیب شهربانو منصوریان و قهر از مراسم تجلیل!

فارس/شهربانو منصوریان قهرمان تیم ملی ووشو کشورمان، در تصمیمی غیر منتظره سالن مراسم تجلیل از مدال آوران را به شکل عجیبی ترک کرد!
 مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و .... در سالن اجلاس سران برگزار شد.در این مراسم کیومرث هاشمی(وزیر ورزش و جوانان) محمود خسروی وفا(رییس کمیته ملی المپیک)، مناف هاشمی(دبیرکل کمیته) و جمعی از مسئولان ورزش کشور، روسای فدراسیون‌ها و مدال آوران ایران در سال گذشته حضور داشتند.در این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد.در چارچوب مراسم تجلیل به ترتیب از قهرمانان دعوت میشد تا از آنها در حضور. نفرات حاضر در سالن تجلیل شود، اما وقتی از اعضا تیم ملی ووشو مردان و بانوان کشورمان به همرا رئیس فدراسیون ووشو‌ برای تجلیل دعوت به عمل آمد، شهربانو و الهه منصوریان به بالای جایگاه رفتند تا پس از دیدار با وزیر ورزش و از آنها تجلیل شود، اما در تصمیمی عجیب یکباره شهربانو منصوریان از روی جایگاه پایین آمد و به حالت قهر سالن اجلاس را ترک‌کرد!ترک کردن سالن توسط شهربانو منصوریان شائبه هایی را به وجود آورد که چه اتفاقی رخ داده که منصوریان چنین تصمیمی را گرفته است، اما در کل حرکت و رفتار زشت و زننده او بی احترامی به نفرات حاضر در جایگاه بود و این رفتار در شان یک قهرمان مدال آور نیست!
به هر حال مسوولان ورزش با برنامه ریزی دقیق، برای تجلیل از مدال آوران مراسمی را در شان ورزشکاران و قهرمانان برگزار کردند و در مقابل نیز زیبنده بود که شهربانو منصوریان پس از دریافت جایزه خود و‌ پس از تشکر از مسوولان سالن اجلاس را ترک میکرد و در فرصتی مناسب انتقاد ها و گلایه های خود را مطرح میکرد، نه اینکه به شمل غیر حرفه ای سالن مراسم را ترک کند! هرچند که شهربانو منصوریان برای نخستین بار نیست که چنین رفتارهای غیر حرفه ای و ناپسند را از خود بروز میدهد!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره