برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کریمی تعلل کند، استقلال جانشین پیدا می‌کند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کریمی تعلل کند، استقلال جانشین پیدا می‌کند

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: اولويت استقلال در خط هافبک تمديد قرارداد با علي کريمي است اما در صورتي که او تعلل کند استقلال با گزينه هاي ديگر وارد مذاکره مي شود.
باشگاه استقلال  تمديد قرارداد با علي کريمي را در اولويت هاي خود قرار داده است. اما در صورتي که کريمي در تمديد قرارداد تعلل کند، آبي ها به گزينه هاي ديگر فکر مي کنند.
هدف استقلال اين است که براي فصل جديد قرار داد بازيکنان خود را در اسرع وقت تمديد کند تا زودتر تيم خود براي فصل جديد را ببندد اما سال گذشته کريمي يکي از آخرين نفراتي بود که قرارداد خود را تمديد کرد و در اصل بعد از منتفي شدن لژيونري اين بازيکن او قراردادش را با استقلال تمديد کرد. اما در فصل جديد داستان فرق مي کند و استقلالي ها به دنبال اين هستند تا زودتر قرارداد کريمي را تمديد کنند با اين حال در صورتي که کريمي تمديد قرارداد خود را باز هم به تعويق بياندازد، باشگاه استقلال ۳ گزينه را براي خط هافبک خود دارد.
اميد ابراهيمي، سعيد عزت اللهي و رضا اسدي بازيکناني هستند که استقلال در صورت عدم تمديد قرارداد کريمي به دنبال امضاي قرارداد با آن ها خواهد بود.
قرار داد ابراهيمي به اتمام رسيده و او بي تمايل به بازگشت ايران نيست. عزت اللهي و رضا اسدي نيز از ديگر بازيکناني هستند که مي توانند جانشين کريمي در استقلال باشند.
با اين حال باشگاه استقلال اولويت خود را اول تمديد قرارداد با کريمي در سريع ترين زمان قرار داده که در صورت تعلل اين بازيکن و عدم تمايلش به تمديد اين نفرات در خط هافبک استقلال جانشين او در مذاکره خواهند شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره