برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
بین الملل

کشف اجساد بدون سر در بیمارستان «الشفا» در غزه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف اجساد بدون سر در بیمارستان «الشفا» در غزه

ایرنا/ یک عضو کمیته امور فوریت ها در وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز (چهارشنبه) با اشاره سرنوشت نامعلوم هزاران نفر در مجتمع بیمارستانی الشفای این منطقه، اعلام کرد که پیکرهای بدون سر در این بیمارستان کشف شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، «معتصم صلاح» عضو کمیته امور فوریت های وزارت بهداشت غزه افزود: اشغالگران بخش پذیرش بیماران در بیمارستان الشفا را بر سر آنها تخریب کرده اند.

معتصم صلاح افزود: هنوز از سرنوشت هزاران تن در مجتمع بیمارستانی الشفا در غزه خبری در دست نیست.

در همین راستا، رئیس سازمان جهانی بهداشت در این باره گفت: فعالیت بیمارستان ابویوسف النجار به عنوان یکی از سه بیمارستان رفح به دلیل حملات نظامی اسرائیل، متوقف شده است.

«تدروس آدهانوم گبریسوس» افزود: بیمارستان های جنوب نوار غزه، فقط به اندازه فعالیت سه روز سوخت دارند و این امر نشان دهنده توقف فعالیت آنها در آینده نزدیک است.

گبریسوس افزود: عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح، مانع دسترسی به هزاران آواره فلسطینی خواهد شد که در شرایط مصیبت باری به سر می برند.

از سوی دیگر «توماس وایت» مسوول عملیات آنروا در غزه نیز در این باره گفت: در حال حاضر، هیچ گونه کمکی دریافت نمی کنیم و هیچ گونه سوختی وارد نوار غزه نشده است که این امر، فاجعه بار است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره