معرفی لکسوس LX مدل ۲۰۲۶ با پکیج اسپرت جدید و قیمت گرانتر

پدال/ لکسوس شاسیبلند پرچمدار LX را برای مدل ۲۰۲۶ با تغییراتی جزئی، یک پکیج ظاهری جدید اسپرت و افزایش قیمت ۵۰۰ دلاری رونمایی کرد.
از مدل ۲۰۲۶ شاسیبلند پرچمدار خود، LX، با مجموعهای از بهروزرسانیهای جزئی رونمایی کرد. مهمترین تغییر برای این مدل، معرفی پکیج ظاهری F Sport برای مدل LX700h F Sport است که ظاهری جسورانهتر به این غول لوکس ژاپنی میبخشد. البته این تغییرات با افزایش قیمت ۵۰۰ دلاری در تمام تیپها همراه بوده و قیمت پایه اکنون از ۱۰۷,۹۵۰ دلار آغاز میشود. پکیج ظاهری جدید با ایجاد یک تضاد دورنگ، چهرهای متفاوت به خودرو میدهد. در این پکیج، بخشهایی از رکابهای جانبی و سپرها به رنگ بدنه درآمدهاند درحالیکه آینههای جانبی و بالچههای اسپویلر عقب به رنگ مشکی براق هستند تا ماهیت اسپرت خودرو را برجستهتر کنند.
علاوه بر این پکیج، تنها تغییر قابلتوجه دیگر، افزودن رنگ جدیدی به نام Manganese Luster به پالت رنگی تیپ آفرودی اوورتریل است. این رنگ در کنار گزینههای قبلی مانند نقرهای اتمی، خاویاری، خاکی، سفید صدفی، سبز نوری و سفید اولترا قرار میگیرد. زیر کاپوت لکسوس LX مدل ۲۰۲۶ تغییری رخ نداده است و مدل پایه LX600، همچنان از پیشرانه ۳٫۴ لیتری V6 توئین توربو با قدرت ۴۰۹ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر بهره میبرد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل میشود.
مدل قدرتمندتر LX700h، از یک سیستم هیبریدی متشکل از همان پیشرانه V6 توئین توربو و یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس بهره میبرد. این ترکیب، مجموع قدرت را به ۴۵۷ اسب بخار و گشتاور را به ۷۹۰ نیوتنمتر افزایش میدهد. به لطف این نیروی بیشتر، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت از ۶٫۹ ثانیه در مدل بنزینی به ۶٫۴ ثانیه در مدل هیبریدی میرسد. بااینحال، نباید انتظار بهبود چشمگیری در مصرف سوخت داشت. مصرف سوخت شهری از ۱۳٫۸ لیتر در هر صد کیلومتر در مدل هیبریدی به ۱۲٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر بهبود یافته اما مصرف جادهای بدون تغییر باقیمانده و مصرف ترکیبی نیز تنها ۰٫۷ لیتر کمتر است.