1
0
0

ایرنا/ فرماندار شهرستان کازرون گفت: آتش سوزی ارتفاعات بالاده کازرون پس از ۷۲ ساعت مهار شد.
زین العابدین نیک مرام افزود: تمام دستگاه ها و نیروهای امدادی شامل منابع طبیعی، محیط زیست، آتشنشانی، فرمانداری، هلال احمر، اورژانس و نیروهای مردمی، بخشداران و دهیاران شهرستان کازرون از ابتدای شروع آتش سوزی پای کار بودند و در مهار آتش ایفای نقش کردند.
وی ادامه داد: متاسفانه مجموعه شهرستان شیراز و ستاد بحران استانداری و دیگر دستگاههای اجرایی همکاری مطلوبی با ما نداشتند و عملکرد ضعیفی داشتند و در ۴۸ ساعت نخست به رغم تماس هایی که داشتیم هیچ توجهی به درخواست های ما نشد.
او اظهار کرد: به رغم اینکه مهار آتش در منطقه بالاده کازرون اما امکان فوران آتش همچنان وجود دارد.