اهدای اعضای جوان هرمزگانی زندگی را به 3 بیمار بازگرداند

منبع
مهر
بروزرسانی
اهدای اعضای جوان هرمزگانی زندگی را به 3 بیمار بازگرداند

مهر/ اهدای اعضای جوان ۲۲ ساله هرمزگانی پس از تأیید مرگ مغزی، جان سه بیمار نیازمند را نجات داد.

زنده‌یاد کیارش بهرامی جوان ۲۲ ساله هرمزگانی در پی بروز عارضه قلبی به بیمارستان افشار یزد منتقل شد، اما با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی تیم درمان، مرگ مغزی وی در نخستین روز تیرماه ۱۴۰۵ از سوی تیم تخصصی تأیید شد.

پس از طی مراحل قانونی و با رضایت آگاهانه و ایثارگرانه خانواده آن مرحوم، هماهنگی‌های لازم با تیم فراهم‌آوری اعضا و جراحان پیوند انجام شد و عمل برداشت اعضا در دوم تیرماه در بیمارستان رهنمون یزد با موفقیت به انجام رسید.

در این اقدام انسان‌دوستانه دو کلیه و کبد زنده‌یاد کیارش بهرامی به بیماران نیازمند اهدا شد تا بار دیگر از دل اندوه یک خانواده امید و زندگی به خانواده‌هایی دیگر هدیه شود.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today