کشف ۳۰ بسته تریاک از شکم مرد مسافر
اعتماد
بروزرسانی

اعتماد/ فرمانده انتظامی سربیشه از کشف ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده مسافران خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهدی میرزایی، فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سربیشه هنگام کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو سواری مسافربری مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی بیان داشت: ماموران در بازجویی و بررسی های به عمل آمده از ۴ نفر مسافر متوجه شدند که اقدام به حمل مواد مخدر یه صورت بلع و انباری کرده اند.
سرهنگ میرزایی افزود:ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در این رابطه، ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده ۴ نفر متهم که به صورت انباری جاساز شده بود کشف کردند.
وی خاطر نشان کرد: ۴ نفر متهم دستگیر شده، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

















