5
5
0
آخرین خبر/بعد از پایان بازی غنا و انگلیس، کارلوس کیروش در نشست خود به ۲ صحنه داوری معترض بود؛ یکی موقعیت تکبهتک پرینس آدو در دقیقه ۶۶، که با جوردن پیکفورد، برخورد کرد، اما خطا گرفته نشد. یکی هم برهم خوردن تعادل آدو داخل محوطه جریمه در دقایق پایانی پس از مداخله کونسا که کیروش معتقد بود باید پنالتی باشد.
حالا واکنش کیروش را ببینید که معتقد است داوران VAR در این لحظات رفته بودند، قهوه بخورند!
«آنها خیلی خوششانس هستند. باز هم VAR رفته بود قهوه بخورد. یک پنالتی و کارت قرمز کاملاً واضح در جریان بازی نادیده گرفته شد.»