صعود ۶ سانداکار ایران به نیمه نهایی مسابقات شانگهای

منبع
تسنيم
بروزرسانی
صعود ۶ سانداکار ایران به نیمه نهایی مسابقات شانگهای

تسنیم/6 نماینده ووشو ایران با برتری مقابل حریفان خود به نیمه‌نهایی رقابت‌های سازمان همکاری شانگهای راه یافتند.
رقابت‌های ووشو ساندا قهرمانی کشورهای سازمان همکاری شانگهای (SCO) از صبح امروز (شنبه) در شهر آنلو چین با حضور نمایندگان کشورمان آغاز شد.
در رقابت‌های وزن 52- کیلوگرم زنان، سوگند سینکایی در دور نخست  مقابل «وای این کو» از ماکائو در دو راند به برتری  دست یافت.
مهدی کرمانی در رقابت‌های وزن 60- کیلوگر در دور به مصاف «وینسا سئوم» از کامبوج رفت که در راند نخست حریف او دیسکالیفه شد. عرفان محرمی در وزن 70- کیلوگرم پس از برتری 2 بر صفر در دور نخست مقابل  «علی‌جان آبلاگاتوف» از قزاقستان به دیدار نیمه‌نهایی صعود کرد.
شجاع پناهی در وزن 65- کیلوگرم پس از برتری مقابل «بک‌سلطان‌اف» از قزاقستان، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک از «سوریا سینگ» از هند به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.
در وزن 75- کیلوگرم ، سهیل موسوی در دور نخست  به مصاف «عبدالرشید عبدالله‌یف»  از قزاقستان رفت و با دیسکالیفه شدن حریف او در راند نخست، راهی دور بعد شد. رضا کرمی در وزن 80- کیلوگرم در دور نخست رقابت‌ها و در همان راند نخست ، محمدرضا رستمی از افغانستان را دیسکالیفه کرد و به نیمه‌نهایی رسید.
بر اساس برنامه برگزاری مسابقات، امروز 6 سانداکار کشورمان تا مرحله نیمه‌نهایی مبارزه کردند و فردا علاوه بر مبارزات نیمه‌نهایی و فینال؛ سوگند سلیمی و دیانا رحیمی نیز از نوبت صبح مبارزات خود را شروع خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره