logo

ایکس نمایش پست‌های لایک‌شده توسط کاربران را متوقف می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
ایکس نمایش پست‌های لایک‌شده توسط کاربران را متوقف می‌کند

دیجیاتو/ با این تغییر، برگه Liked از پروفایل‌های عمومی کاربران حذف خواهد شد.

شبکه اجتماعی ایکس رسما تایید کرد که قصد دارد در صفحه شخصی کاربران، نمایش پست‌های لایک‌شده توسط آن‌ها را به‌زودی متوقف کند.

«هاوفی وانگ»، مدیر بخش مهندسی ایکس در پاسخ به یکی از کاربران که به این موضوع اشاره کرده بود، گفت:

«بله، ما نمایش لایک‌ها را خصوصی می‌کنیم. نمایش عمومی لایک‌ها باعث تحریک رفتار نادرست می‌شود. به‌عنوان مثال، بسیاری از مردم از ترس ترول‌ها یا محافظت از وجهه عمومی خود، ممکن است از لایک‌کردن محتوایی که شاید «تحریک آمیز» باشید، منصرف شوند.»

تغییر مهم در پروفایل کاربران ایکس

او در ادامه توضیح می‌دهد:

«به‌زودی می‌توانید بدون نگرانی از اینکه چه کسی ممکن است آن را ببیند، پست‌ها را لایک کنید. همچنین این نکته را یادآوری می‌کنم که هرچه تعداد پست‌های بیشتری را لایک کنید، الگوریتم For you بهتر برای شما نمایش داده خواهد شد.»
«انریکه باراگان»، مهندس ارشد نرم‌افزار ایکس نیز برای رفع برخی سردرگمی‌ها توضیح داد که کاربران همچنان می‌توانند ببینند چه کسی پست‌های آنها را لایک کرده است، همچنین تعداد لایک‌ها برای همه پست‌ها، پاسخ‌ها و موارد دیگر نیز قابل مشاهده است.

در واقع با این تغییر دیگر نمی‌توانید پست‌هایی که توسط افراد دیگر لایک‌شده را مشاهده کنید که به معنای حذف برگه Liked از پروفایل‌های عمومی است.

مشترکین پریمیوم X نیز هم‌اکنون می‌توانند به‌صورت اختیاری برگه لایک‌ها را در پروفایل خود غیرقابل‌‌مشاهده کنند، اما ظاهراً ایکس اکنون قصد دارد تا آن را به‌طور کلی حذف کند. هنوز مشخص نیست که این تغییر چه زمانی اعمال خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره