نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

معرفی دو نسخه جدید تریومف استریت تریپل ۷۶۵ برای پیست و کلکسیون!

منبع
پدال
بروزرسانی
معرفی دو نسخه جدید تریومف استریت تریپل ۷۶۵ برای پیست و کلکسیون!

پدال/ تریومف از دو نسخهٔ جدید و هیجان‌انگیز برای استریت تریپل ۷۶۵ رونمایی کرد که شامل مدل RX برای پیست و نسخهٔ کلکسیونی و تولید محدود Moto2 است.
 
شرکت بریتانیایی تریومف با معرفی دو نسخهٔ جدید و رده‌بالا از موتورسیکلت محبوب خود، خانوادهٔ استریت تریپل ۷۶۵ را برای سال ۲۰۲۶ گسترش داد. این دو مدل جدید که RX و Moto2 ادیشن نام دارند، بر پایهٔ مدل موفق RS ساخته شده‌اند اما با ارتقاهایی در سیستم تعلیق، ارگونومی تهاجمی‌تر و رنگ‌آمیزی‌های خاص، تجربهٔ سواری را به سطحی جدید ارتقا می‌دهند. هر دو مدل از همان پیشرانهٔ سه سیلندر خطی ۷۶۵ سی‌سی مدل RS با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاور ۸۰ نیوتن متر بهره می‌برند. بااین‌حال، بزرگ‌ترین تفاوت فنی در قسمت جلوی موتورسیکلت رخ داده است؛ جایی که دوشاخ تلسکوپی شووا مدل RS جای خود را به یک سیستم تعلیق پیشرفته‌تر و کاملاً قابل تنظیم اوهلینز NIX30 داده است. همچنین، فرمان مسابقه‌ای (Clip On)، حالتی اسپرت‌تر و جنگنده‌تر به راکب می‌دهند.

گل سرسبد این خانواده، نسخهٔ Moto2 ادیشن است که به‌عنوان یک مدل فوق‌العاده خاص و کلکسیونی، تنها در ۱۰۰۰ دستگاه در سراسر جهان تولید خواهد شد. این مدل با قیمت پایهٔ ۱۶٬۴۹۵ دلار، به لطف استفادهٔ گسترده از فیبر کربن در قطعاتی مانند پنل‌های جانبی، گلگیر جلو، سینی زیر و سر اگزوز، وزن کمتری دارد. رنگ‌آمیزی خاکستری و سفید کریستالی با رگه‌های زرد، به همراه لوگوی حکاکی شده Moto2 و شماره تولید روی فرمان، هویت منحصربه‌فرد آن را تکمیل می‌کند. این نسخهٔ ویژه قرار است در مارس ۲۰۲۶ به دست مشتریان برسد.

مدل RX با قیمت ۱۴٬۴۹۵ دلار اما گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به سرعت و هیجان در پیست است. این مدل با رنگ نقره‌ای مات آلومینیومی و جزئیات قرمز، یادآور اولین مدل RX در سال ۲۰۱۵ است. اگرچه RX فاقد قطعات فیبر کربنی نسخهٔ Moto2 است اما از تمام ارتقاهای فنی کلیدی مانند سیستم تعلیق اوهلینز و فرمان مسابقه‌ای بهره می‌برد. تحویل این مدل کمی دیرتر و در دسامبر ۲۰۲۶ انجام خواهد شد.

نکتهٔ قابل‌توجه دیگر این است که تریومف اعلام کرده مدل پایهٔ استریت تریپل ۷۶۵ R برای سال ۲۰۲۶ عرضه نخواهد شد که این موضوع نشان‌دهندهٔ تمرکز بیشتر این شرکت بر ارائهٔ مدل‌های رده‌بالا و اسپرت در این خانواده است. سیستم ترمز نیز بدون تغییر باقی مانده و همچنان از کالیپرهای قدرتمند چهار پیستونه برمبو در جلو استفاده می‌کند. تریومف هم‌اکنون سفارش برای هر دو مدل را آغاز کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir