0
0
0

فرهیختگان/ در هفته گذشته (۲۹ خرداد تا ۵ تیر) سینما میزبان ۲۰هزار و ۷۴۲ مخاطب بوده تا فروش ۳میلیارد و ۲۸۳میلیون تومانی را در گیشه رقم بزند.
🟢این رقم در مقایسه با فروش هفته گذشته(۲۲ تا ۲۹ خرداد) که ۱۲میلیارد تومان بوده، حدود ۹میلیارد کاهش داشته که یکی از دلایل آن تعطیلی بهدلیل ایام عزاداری حسینی(تاسوعا و عاشورا) است. در هفته گذشته تنها ۴ روز سینماها میزبان مخاطبان بودند.
🟢درحال حاضر ۹ فیلم «تهران کنارت»، «آنتیک»، «تاکسیدرمی»، «سفر به لیمونیا »، «نیم شب»، «خط نجات»، «قمارباز»، «بهشت تبهکاران» و «شمشیر و اندوه» روی پرده سینماست و «تهران کنارت» به کارگردانی علی بهراد بیشترین فروش را داشته است.