1
1
0

مهر/ رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده از شناور مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسیهای انجامشده نشان میدهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم بهصورت عادی و بدون هیچگونه اختلال در جریان است.