توسعهدهندگان ریمیک Silent Hill 2 از خوشحالی طرفداران ابراز رضایت کردهاند

گیم فا/ مدتها پیش، انتشار خبر ساخت نسخه بازسازیشده Silent Hill 2 آنهم توسط استودیو Bloober Team، موجی از نگرانی و انتقاد را در میان طرفداران این مجموعه برانگیخت؛ زیرا بازیکنان تصور میکردند نتیجه نهایی جذاب نخواهد بود.
استودیو Bloober Team میگوید که فرآیند توسعه Silent Hill 2 Remake، بهخاطر نگرانی طرفداران از نتیجه نهایی، کاری سخت و حساس برای آنها تلقی شده است. وقتی اولینبار در سال ۲۰۲۲ گفته شد که این استودیو روی بازسازی Silent Hill 2 کار میکند، طرفداران از این موضوع بسیار عصبی و نگران شدند.
کمتر کسی فکر میکرد که این تیم بتواند از پس بازسازی یکی از شاهکارهای ترس و بقا برآید. اما بازسازی Silent Hill 2 در نهایت به یکیاز برترین عناوین سال ۲۰۲۴ تبدیل شد و حالا تیم توسعه پساز این موفقیت مهم در چنین پروژه چالشبرانگیزی، احساس خرسندی و رضایت دارد.
اکنون بازی بعدی Bloober Team یک پروژه ترسناک جدید به نام Cronos: The New Dawn است. کارگردان این بازی جدید، یاسک زیبا (Jacek Zięba)، اخیرا در مصاحبهای گفته است که بعد از موفقیت Silent Hill 2، تیم آنها در مقایسه با گذشته، در وضعیت بهتر و متفاوتتری قرار دارد.
بعد از موفقیت Silent Hill 2 Remake، فکر میکنم که دیگر مثل قبل نیستیم؛ فرآیند بازسازی Silent Hill 2 از دید طرفداران اصلا آسان نبود و خیلیها میگفتند که این تیم، کل بازی را نابود خواهد کرد. چنین موضوعی برای اعضا استودیو خیلی سخت بود، زیرا باید به حرفهایمان پایبند میماندیم و تمام انرژی خود را برای آن میگذاشتیم حتی اگر اکثر مردم آن را دوست نداشتند. اما وقتی بازی عرضه شد و طرفداران مشغول تجربه آن شدند، به همه ثابت شد که درباره ما اشتباه میکردند.
موفقیت Silent Hill 2 Remake نه تنها تمام توجهات را به پروژه بعدی این استودیو معطوف کرد، بلکه ظاهرا Konami را نیز متقاعد کرده که این تیم میتواند از پس چنین فرنچایزی برآید. اکنون Bloober Team مشغول کار روی بازسازی Silent Hill اصلی است و با وجود اینکه طرفداران معتقدند که این تیم عملکرد خوبی داشته است، اما این استودیو میخواهد پا را فراتر گذاشته و یک شاهکار به آنها تحویل دهد.
گرزگورز لایک (Grzegorz Like)، نویسنده ارشد Cronos: The New Dawn میگوید:
هر بار که یک بازی منتشر میکنیم، تجربه بیشتری کسب کرده، تغییر میکنیم و تکامل مییابیم. به خدا قسم ما سعی میکنیم بهتر از گذشته باشیم. حتی بعد از بازسازی Silent Hill 2 مردم میگفتند این نهایت یک شاهکار است اما بهنظر ما اینطور نبود و همیشه جا برای بهبود بیشتر هست.