فارس/ رسانههای لبنانی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دو بار منطقه نبطیه الفوقا را بمباران کردند.
🔹"آخرین خبر" در روبیکا 🔹"آخرین خبر" در ایتا 🔹"آخرین خبر" در بله